חייגו להצעה:

0559663257

מי אנחנו

מי אנחנו?

אתר המשפצים שלי הנו אתר השוואת מחירים בתחום השיפוצים. האתר מתמחה במתן מענה מהיר ומקצועי לשירותי שיפוצים באשר הם.

רוצים לדעת כמה עולה לבצע עבודות שיפוץ? חייגו אלינו עכשיו וקבלו הצעת מחיר זולה ומשתלמת!

החברה עובדת עם קבלני שיפוצים ושיפוצניקים מהטובים והמומלצים ביותר הפרוסים בכל רחבי הארץ ובכך יכולה לספק לכם הצעות המחיר המשתלמות ביותר לכל סוג עבודת שיפוצים שאתם צריכים. על מנת לקבל 3 הצעות מחיר מאנשי מקצוע מנוסים ואיכותיים באזורכם כל שאתם צריכים לעשות הוא ליצור עמנו קשר בטלפון או בעמוד צור קשר באתר ונציג מטעמנו ישמח לתת לכם שירות.

כיצד זה עובד?

אתם ממלאים את טופס יצירת הקשר באתר עם שמכם, דרך ליצירת קשר עמכם ואופי העבודה שאתם מבקשים הצעת מחיר עבורה ואנו מפנים אליכם את בעלי המקצוע המומלצים שלנו. תוכלו לקבל עד 3 הצעות מחיר לכל סוג של עבודה שיפוץ שיש לבצע בביתכם. הצעות המחיר יגיעו מבעלי מקצוע שיקבלו את מספר הטלפון שלכם מהאתר והם רלוונטיים לאזור השירות וסוג העבודה שהנכם מעוניינים לבצע ומספקים מחירים משתלמים ובדרך  זו תוכלו לבצע השוואת מחירים מהירה בקליק אחד.

החשיבות של עבודה מול איש מקצוע אמין ומקצועי:

אנו חיים במציאות שבה כל אחד מנסה להתפרנס ולדאוג למחייתו. זה בסדר גמור, אולם כאשר זה נוגע לעבודות תחזוקה שונות אין מקום לחובבנים כיוון שעבודה לא תקינה עשויה לפגוע בכם כלכלית וכן לבזבז לכם זמן רב והתעסקויות מיותרות עם בעלי מקצוע נוספים. במקרים גרועים יותר עבודה לא מקצועית יכולה אף לפגוע במערכות נוספות בבית/במשרד שלכם או של השכנים שלכם ולכן כדאי לוודא כי העבודה מתבצעת על ידי איש מקצוע מנוסה ובעל ניסיון של שנים בתחומו.

כיצד תדע שאתם מקבל מאתנו את הצעת המחיר הטובה ביותר?

ובכן, כפי שהצהרנו גם בעמוד המחירון באתר המחירים משתנים בין איש מקצוע לרעהו, בין אתר השוואת מחירים כזה לאחר ובהתאם לעבודה המתבקשת בשטח. אנו פועלים עם שיפוצניקים מובילים בכל רחבי הארץ ובשל כך מקטינים את הסיכוי לקבל הצעות מחיר מנופחות עקב מרחק מאזור העבודה המיועד. לא משנה אם אתם גרים בדרום, במרכז או בצפון תוכלו לקבל הצעות מחיר מסודרות מאנשי מקצוע באזורכם. כך,תחסכו בעלויות ותוכלו לבחור את הצעת המחיר המשתלמת ביותר עבורכם מבין כמה הצעות מחיר וכל זה תוכלו לעשות באמצעות יצירת קשר אחת מהירה באתר או יצירת קשר טלפוני עם המוקד שלנו שזמין ברוב שעות היום והערב.

 

*אתר המשפצים שלי אינו אחראי בשום אופן שהוא, ולא יישא באחריות כלשהי על טיב ההתקשרות בין מפרסמים בפורטל ובין הגולשים. מחירים, חוזים, שירותים, הצעות מחיר, התנהלות מול לקוחות וכיו"ב הינן בין נותני השירות והלקוחות ועל אחריותם הבלעדית. כל פניה לנותן השירות מהאתר מצד הגולשים בו, וכל התקשרות עמו בכל דרך שהיא, אינה ולא תהיה באחריות חלקית או מלאה של אתר המשפצים שלי, והינה בהסכמה מוחלטת מראש, מעצם הגלישה באתר, של הגולשים (להלן- הלקוחות) לכך,ובידיעה מראש שהאתר אינו צד בעניין. וכמו כן המחירים המופיעים באתר הנם מחירים מומלצים שנאספו מרחבי הרשת ואינם מחייבים את בעלי המקצוע של הפורטל לעמוד במחירים הללו.

 

דילוג לתוכן