חייגו להצעה:

0559663257

בניית בית פרטי מ0 עד המפתח – קבלן עם המלצות ✔️

בניית בית פרטי

מתעניין בבניית בית פרטי? אנו מספקים שירותי בניה בכל גודל מ0 עד מפתח. ריכזנו עבורכם מידע חשוב בנושא. צרו קשר לקבלת יעוץ ופרטים בכל שעה.

רוצים לדעת כמה עולה לבצע בניית בית פרטי? חייגו אלינו עכשיו וקבלו הצעת מחיר זולה ומשתלמת!

קבלן מורשה ומקצועי לבניית בית פרטי עד מפתח, מחירים זולים ועבודה מקצועית
קבלן מורשה ומקצועי לבניית בית פרטי עד מפתח, מחירים זולים ועבודה מקצועית

בניית בית פרטי או יחידת דיור היא 'כאב ראש' לא קטן, במיוחד כאשר מדובר על בנייה מ-0.

עם זאת, כאשר התהליך מתבצע בשום שכל ותוך כדי שקלול של כלל הגורמים הרלוונטיים – ניתן לצלוח אותו, ובהצלחה רבה!

במאמר שלפניכם מפורטים אותם גורמים המטפלים בתחום בניית בתים פרטיים. אל תמהרו, קחו את הזמן וקראו בעיון – קריאה מהנה.

הכנת יסודות לקראת בנית בית פרטי מאפס
הכנת יסודות לקראת בנית בית פרטי מאפס

בניית בית פרטי – הגורמים אליהם יש להיות מודעים

  • מגרש: עלותו משתנה (באופן משמעותי) בהתאם לגודלו ומיקומו בארץ. נתונים נוספים המשפיעים על עלות המגרש הם כמובן קרבה לקווי מתח, שירותים בקרבת מקום, תחבורה ציבורית, רעש, זיהום אוויר וכן תכניות פיתוח עתידיות לסביבה קרובה.
  • הוצאות פיתוח שונות: כאן מדובר על הוצאות הנעות בין 150,000-300,000 ₪, תלוי במיקום המגרש. נוסף לכך, יש לשלם מס ביוב שהינו למעשה חיבור הבית לתשתית נדרשת.
  • שכירת אדריכל: כעת הגענו לשלב שכירת בעלי המקצוע – בו השמיים הם הגבול, לא פחות מכך. עלות שכירתו של אדריכל מומחה מתחילה ב-9,000 ₪ לשרטוט סטנדרטי ונגמרת ברף התקציב שלכם. פשוט כך.
    האריכל ידאג להגשת כל האישורים עד קבלת היתר בניה בפועל ובסיומו -תהליך קבלת טופס 4 לאישור המבנה.
  • אחראי פרויקט: מאחר ואינכם, סביר להניח, מעוניינים להתעסק עם כל אחד מהמומחים בנפרד – מומלץ לבחור בבעל מקצוע המתמחה בכך. מנהל הפרויקט והאדריכל עובדים בשיתוף פעולה הדוק, כאשר הראשון נמצא בשטח על בסיס יומי ומקפיד כי הוראותיו של האדריכל מתבצעות כראוי.
  • שכירת בעלי מקצוע: חשוב לבצע בחירה מושכלת וחכמה של בעלי המקצוע השונים (קבלן עפר, קבלן אינסטלציה, קבלן צבע, קבלן גמר, קבלן איטום, קבלן חשמל, קבלן אלומיניום וכו'). מאחר ואינכם חפצים בהופעה בפרק הבא של 'יצאת צדיק' – בחרו את מומחי הבנייה בחכמה ובסבלנות המתבקשת. השוו בין מומחים שונים, קראו ביקורות והמלצות (אך קחו אותן בעירבון מוגבל) וערכו את מלוא הבדיקות הנדרשות. נשמח לסייע לכם בכך – פרטים בהמשך.
    בנית יסודות לשביל גישה לבית פרטי
    בנית יסודות לשביל גישה לבית פרטי

תכננו את תקציבכם לבניה בצורה חכמה

כאשר מדובר על בניית בית פרטי מ-0 השמיים הם הגבול, לא פחות מכך. בדיוק מסיבה זו יש לראות בתכנון נכון של התקציב כבעל חשיבות עליונה. במטרה לא להיות מופתעים מהוצאות חריגות לאורך הדרך, חשוב להיות מודעים לכלל השלבים – ולהוצאות הכלכליות המתלוות אליהם.

יש לקבוע מסגרת תקציבית בה תוכלו לעמוד –וממנה להישמר שלא לחרוג. תוכלו אף לאפשר לעצמכם מסגרת חריגה של 10-15% מהתקציב שלכם אך לא יותר מכך. שכירת שירותיו של אדריכל תסייע בניהול נכון של התקציב אל מול הספקים השונים.

גמר שלד לבית פרטי
גמר שלד לבית פרטי

שכירת שירותיו של קבלן מפתח לבנייה

כאשר מדובר על בניית בית פרטי זו ללא ספק אפשרות שכדאי לכם לבחון. מדובר למעשה בגורם מקצועי הלוקח על עצמו את ביצועה של כלל עבודת הבנייה, מתחילתה ועד סופה (עת יגיש לכם את המפתח לביתכם החדש).

המומחה למעשה מתפקד כמתאם בין האדריכל ובין הצוות ההנדסי – מומחי הבנייה השונים. קבלן המפתח למעשה מוודא את שלמותן של התכניות והתאמתן לפרויקט.

נוסף לתיאום בין המומחים השונים, המומחה ידאג גם לאספקטים הרלוונטיים להכשרת המגרש לתחילת בניית השלד: מדידות חיוניות, ביצוע עבודות עפר, אספקת גישה נוחה למגרש ונוספים,כך למעשה לא תהיו צריכים להתעסק באספקטים הרבים המתלווים לבנייה של בית מתחילתו ועד סופו.

בנית חומה ומדרגות מחוץ לבית פרטי
בנית חומה ומדרגות מחוץ לבית פרטי

זקוקים להכוונה? אנחנו כאן לשירותכם!

בניית בית פרטי היא מורכבת, את זה אתם כבר יודעים. מומחי 'אתר המשפצים שלי' הינם בעלי שנות ניסיון רבות בליווי צמוד ואספקת אנשי מקצוע איכותיים ומובילים בתחומם. נשמח לעמוד לשירותכם מא' ועד להשלמת המשימה.

רוצים לדעת כמה עולה לבנות בית פרטי? ליציאה לדרך וקבלת מלוא הפרטים הנדרשים– אנא הרגישו בנוח לפנות אלינו לכל שאלה ונשמח להעמיד את צוותנו האיכותי לרשותכם!

בניית בית פרטי באופן מקצועי כולל חיפוי מסביב. צילום: ערן
בניית בית פרטי באופן מקצועי כולל חיפוי מסביב. צילום: ערן
רוצים שנחזור אליכם?
להצעת מחיר חינם
ללא התחייבות
מה חדש באתר
דילוג לתוכן