חייגו להצעה:

0559663257

בניית קיר גבס | בניית קירות בגבס מחירים זולים עבודה מקצועית

בניית קיר גבס

זקוקים לבניית קיר גבס בבית? רוצים לחלק את המשרד לחדרים עם קירות גבס? צריכים לפצל דירה עם קירות גבס? הגעתם למקום הנכון!

רבים בוחרים בבניית קיר גבס למטרות רבות: הנמכת תקרה, השגת בידוד בין חדרי הבית, הסתרה של אלמנטים שונים ואף כאלמנט עיצובי בפני עצמו.

רוצים לדעת כמה עולה לבצע בניית קיר גבס? חייגו אלינו עכשיו וקבלו הצעת מחיר זולה ומשתלמת!

בניית קיר גבס בבית או לחלק חדרים במשרד עבודה מקצועית במחירים נוחים
בניית קיר גבס בבית או לחלק חדרים במשרד עבודה מקצועית במחירים נוחים

אנו נשמח לספק לכם את מירב המידע בתחום קירות גבס ולספק לכם את ההצעה המשתלמת ביותר, בהתאם לסוג העבודה שתרצו לבצע.
השימוש בגבס תפס תאוצה בשנים האחרונות וצבר לעצמו מוניטין חיובי בעיקר בזכות פשטות הקמה ועלות מופחתת לעומת טכניקות חלופיות.

במאמר שלפניכם תמצאו את מלוא המידע הרלוונטי בנושא.

בניית קיר גבס 50 מ"ר לעסק
בניית קיר גבס 50 מ"ר לעסק

בניית קיר גבס – יתרונות

יתרונו הגדול של קיר הגבס בכך שאינו כולל חומרים נוזליים כלשהו, וכן שמגיע במגוון גדלים ועוביים – כך שמתאים למספר רחב של שימושים שונים.

מבין השימושים הנפוצים ביותר ניתן למצוא הנמכת תקרות במשרדים ובבתים פרטיים, חלוקה מחודשת בין חדרי הבית, בידוד כנגד רעש או חום ואף כאלמנט עיצובי בפני עצמו.

בניית קיר גבס הינה פשוטה ולמעשה ניתן לחלקה לארבעה שלבים:

  • שלב א' – מדידות: השלב הראשון, באופן שאינו מפתיע, הוא מדידות. בעזרת סרט מדידה פשוט יש לציין בצורה מסודרת את מידות קיר הגבס בו אתם מעוניינים. באם מדובר בצורה תלת ממדית (לדוגמא, כאשר מדובר באלמנט עיצובי), יש לחשב את גודלה של הצורה כולה.
  • שלב ב' – חיתוך הלוחות: לאחר איסוף המידות הנדרשות (וכן עובי הקיר הרצוי) יש להתחיל בחיתוך. ניתן אף לעשות כן באמצעות סכין יפני – תלוי בעובי הקיר. במידה ומדובר על אלמנט עיצובי או עבודה פשוטה – תוכלו לבצע את העבודה בעצמכם, ובאם בעבודה מורכבת יותר – בבית מלאכה ייעודי.
  • שלב ג' – התקנת הלוחות: את לוחות הגבס מחברים על ידי שימוש בסיכות או ברגים ייעודיים (תלוי בעובי הקיר בו אתם מעוניינים). יש להקפיד על שהכנסת הסיכות לניצבים בצורה מדויקת ומקצועית. נוסף על כן יש להקפיד להכניס את ראשי הסיכות ברגים עד הסוף – אל מתחת לפני השטח של קיר הגבס (חשוב הן מבחינה אסתטית והן מבחינה בטיחותית).
  • שלב ד' – איטום התפרים בין הקירות: כאמור, חיבור הקירות אינו מספיק, יש לעשות שימוש בחומר איטום מיוחד להשגת מראה אסתטי ומקצועי. לאחר מכן יש למרוח שכבה נוספת של חומר האיטום, לאפשר ייבוש מלא –ורק לאחר מכן ניתן להתחיל בצביעת הקיר.
בניית קיר גבס לסגירת חדר בדירה
בניית קיר גבס לסגירת חדר בדירה

בניית קיר כאלמנט בידוד ואיכותי

בנוסף להיותו 'חומר ביד היוצר' בבחינת בנייה של אלמנטים עיצוביים שונים, ניתן לעשות שימוש בגבס גם במטרה להשגת בידוד איכותי, הן לטמפרטורה והן לרעשים.

מאחר ובנייה של קיר גבס מורכבת משני לוחות (לכל הפחות) העומדים בניצב לרצפה – ניתן למלא את החלל שנוצר בינם בצמר המתאים להשגת המטרה.

לשם בידוד כנגד רעשים ועל מנת להשיג בידוד אקוסטי, ניתן למלא את אותו חלל בצמר זכוכית.

באם אתם מעוניינים להשיג בנוסף לכך גם בידוד מבחינת טמפרטורה ניתן לעשות שימוש בצמר סלעים.

היתרון הגדול של השימוש בקירות גבס למטרת בידוד הוא שאין צורך לפרק את הקירות הקיימים, אלא "פשוט" להצמיד אליהם את קירות הגבס הכפולים שיצרתם.

שימוש נוסף ונפוץ מאוד של קירות גבס הוא כאלמנט הסתרה. לדוגמא, בנייה של 'תקרה מרחפת' מקירות גבס תאפשר הסתרה של חוטי חשמל, צינורות שונים ולמעשה – כל שעולה על רוחכם.

כנסו עכשיו לעיון בדף מחירון עבודות הגבס השונים.

חלוקת משרד לחדרים עם קירות גבס כולל בידוד
חלוקת משרד לחדרים עם קירות גבס כולל בידוד

נשמח להציע לכם את מיטב מומחי הגבס בארץ!

יש המון מומחי גבס, אנחנו יודעים. מאחר והבחירה במומחה מומלץ ואמין הינה כה מורכבת – נשמח לסייע לכם בכך.

למידע, פרטים נוספים וקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית ממיטב מומחי הגבס שבאתר – אנא הרגישו בנוח להשאיר את פרטיכם ונשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה ועניין!

בניית קיר גבס ביחידת דיור
בניית קיר גבס ביחידת דיור
רוצים שנחזור אליכם?
להצעת מחיר חינם
ללא התחייבות
מה חדש באתר
דילוג לתוכן