חייגו להצעה:

0559663257

שיפוץ דירה לפני מכירה – שיפוץ קליל וקוסמטי במחיר מוזל

שיפוץ דירה לפני מכירה

מעוניינים בשיפוץ דירה לפני מכירה להעלאת שווי הנכס שלכם? איזה כיף, אנחנו שמחים לבשר לכם שהגעתם למקום הנכון.

רוצים לדעת כמה עולה לבצע שיפוץ דירה לפני מכירה? חייגו אלינו עכשיו וקבלו הצעת מחיר זולה ומשתלמת!

שיפוץ דירה לפני מכירה - עבודה מקצועית ובטוחה במחירים זולים!
שיפוץ דירה לפני מכירה – עבודה מקצועית ובטוחה במחירים זולים!

במאמר שלפניכם, הערוך בתמציתיות ובמקצועיות, תמצאו את מלוא הפרטים להם אתם זקוקים לביצוע השיפוץ לפני מכירת דירה, החל מטיפים חשובים אליהם חשוב להתייחס, דגשים לבחירת מומחה לביצוע השיפוץ וגם כמה מילים עלינו ואיך אנחנו יכולים לסייע לכם.

חשוב שתקראו את המאמר לאשורו, שכן אתם לא רוצים לצאת להליך בחופזה, אלא לבחור בחכמה ולהגיע לידי בחירה מושכלת עמה תהיו שלמים למשך שנים ארוכות.

שיפוץ דירה לפני מכירה – התלבטויות

השאלה הראשונה עליכם עליה להשיב היא האם אתם מעוניינים בשיפוץ קוסמטי או במהפך כללי שכולל שבירת קירות? מגוון האפשרויות בתחום השיפוצים ועיצוב הבית הוא עצום וניתן אף לומר אינסופי.

חשוב להחליט בדיוק באיזה סוג שיפוץ מדובר ורק ולאחר מכן להשוות בין אנשי מקצוע.

אחת הנקודות החשובות ביותר אליה יש להתייחס היא כמובן התקציב (לטובת המאמר נניח שהוא מוגבל).

על מנת לא להיתקל בהפתעות וחריגות בתקציב במהלך העבודה ובסיומה, חשוב להחליט על עלות סופית ביחד עם איש המקצוע לפני תחילת העבודה!

נוסף על כך, מומלץ לאפשר לעצמכם חריגה של עד 10% מהתקציב על מנת להיות מוכנים להוצאות שונות.

על מנת להבין האם בכלל משתלם לכם לבחור בשיפוץ דירה לפני מכירה, חשוב לייחס חשיבות למספר נקודות רלוונטיות:

  • עלות השיפוץ: כמובן שמדובר בשיקול עיקרי. ההמלצה היא בחירה בשיפוץ שיקנה אווירה נעימה ונקייה בבית (רצפות תקנות ונקיות, ארונות חדשים, מטבח שלם וכמובן אמבטיה ומקלחות ראויות). מומלץ לצמצם את השיפוץ לתיקונים נדרשים ובולטים.
  • מצב הדירה: באופן הגיוני, השיפוץ תלוי במצב הדירה הקיים. באם אין צורך בתיקונים גדולים מדי, תוכלו להשאיר את השיפוץ ברמת שיפוצים קלים ותיקונים קוסמטיים.
  • זמן המכירה: באם אתם כן מעוניינים בשיפוץ מאסיבי, תוכלו לעשות כן בטווח של עד חמש שנים ובכך גם ליהנות ממגורים בדירה משופצת ואף למכור אותה ברווח בסיום התקופה.
  • עלות הדירה: באם מדובר בנכס שרכשתם במחיר מציאה, ההמלצה היא לערוך שיפוץ קומפלט לדירה שכן מצויה בידכם ההזדמנות להרוויח ובגדול ולהעלות את ערך הדירה. כמובן שראשית יש לשקלל את מלוא הנתונים המצויים בידכם ולהחליט אם אכן תקציבכם מאפשר זאת.

רוצים שיפוץ זול? כדי שתחשבו שוב

מעצם היותנו ישראלים חיידק החיסכון מצוי בדמנו, וזה בסדר גמור.

עם זאת, אנו נוטים לייחס חשיבות רבה מדי לעלות והדבר אף עלול להיות בעוכרינו כאשר מדובר בבחירת מומחה שיפוצים.

אנו יודעים, אין לכם מושג של ממש בדבר עלויות עבודות השיפוץ השונות ובדיוק מסיבה זו חשוב לבדוק את השוק ולאסוף מספר הצעות מחיר.

הבינו מה העלות הממוצעת בשוק לסוג השיפוץ בו אתם מעוניינים, והימנעו מהצעות הזולות באופן מחשיד (לדוגמא, עשרות אחוזים מתחת לממוצע).

כמובן שאין זו קביעה גורפת, אך מומלץ בהחלט לייחס לכך חשיבות.

ניתן לערוך שינוי קל במשפט האלמותי שכן נכון במיוחד לסיטואציה זו: שיפוץ זול-> יעלה יקר. רוצים לקבל מושג על העלויות בשוק? היכנסו למחירון שיפוץ הדירות שבאתר.

אנחנו עומדים לשירותכם!

מתעניינים בשיפוץ דירות לא יודעים מאיפה להתחיל? מרגישים מבולבלים מבליל המידע שסביבכם? בדיוק בשביל החלטנו להקים את אתר "המשפצים שלי".

הצוות שלנו מתמחה בהתאמה של מומחים לביצוע שיפוץ דירה לפני מכירה באופן תפור למידותיכם.

למידע, פרטים נוספים וקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית במיוחד עבור שיפוץ ממיטב המקצוענים בארץ – אנא הרגישו בנוח לפנות אלינו לכל שאלה.

מיד עם קבלת הפניה, צוות המומחים שלנו יחזור אליכם ויחד נשיג את התוצאה האיכותית ביותר!

דילוג לתוכן