חייגו להצעה:

0559663257

רצף בתל אביב זמין לכל עבודת ריצוף במחירים נוחים

רצף בתל אביב

זקוקים לרצף בתל אביב? קניתם כבר את הריצוף ואתם מחפשים רצף מקצועי לעבודה? רוצים לרצף בריצוף דמוי פרקט? צריכים עבודת ריצוף במקלחת? אנחנו פה לשירותכם!

שיפוץ הינו דבר מורכב מאוד, התהליך שמתבצע בביתכם הינו ארוך ומפרך לכן חשובה מאוד בחירת בעלי המקצוע האיכותיים והנכונים ביותר לעבודה.

רוצים לדעת כמה עולה לבצע ריצוף בתל אביב? חייגו אלינו עכשיו וקבלו הצעת מחיר זולה ומשתלמת!

כל בעל מקצוע מתמחה בתחומו את עבודות הריצוף בדירה מבצע רצף.

הרצף הינו הגורם המקצועי אשר מוסמך להתעסק בצורה הטובה ביותר בכל נושא הריצוף, ישנם מספר דרכים אשר עבודת הריצוף יכולה להתבצע או על ידי הדבקה על גבי הריצוף הקיים או עבודה מאפס אשר כוללת הוצאת הריצוף הקיים והצבת ריצוף חדש.

אם אתם מחפשים רצף בתל אביב ובישובים מסביב אנו נוכל לעזור לכם בצורה המקצועית ביותר עם החומרים הטובים והאיכותיים ביותר שיש .

ריצוף בגודל 80 על 80 ברמת גימור גבוהה בתל אביב. צילום: סרגי
ריצוף בגודל 80 על 80 ברמת גימור גבוהה בתל אביב. צילום: סרגי

רצף בתל אביב – סוגי ריצוף קיימים

במידה ואתם מבצעים עבודות שיפוץ ומחפשים רצף בתל אביב ובסביבה ישנם מספר סוגי ריצוף שונים אשר חשוב שתכירו עוד לפני תחילת העבודה.

כל סוג ריצוף מתאים עבור דירות שונות ומגוונות ואנו נעזור לכם בבחירה הנכונה ביותר הפרמטרים המקובלים לבחינת הריצוף הם: מהירות התקנה, מחיר למ"ר, סף ספיגה לשריטות וכתמים, התנגדות להחלקה והפרמטר האחרון הינו חוזק ועמידות הריצוף.

הפרמטרים חשובים מאוד וישפיעו משמעותית על אופן העבודה בדירתכם, יש לבחון היטב את הפרמטרים טרם בחירת סוג הריצוף.

סוגי הריצוף המקובלים היום הם: תחילה נתחיל בנפוץ ביותר שהוא גרניט פורצלן הוא נפוץ בשל העלות הנמוכה, עמידות גבוהה וקל לניקיון.

סוג נוסף הינו שיש – השיש הינו חומר יקר ועמיד מאוד אך יש צורך בתחזוקה וניקיון בצורה קבועה על מנת לשמור על הריצוף, טראצו- הטראצו הינן מרצפות זולות וקלות לתחזוקה.

בטון- הינו חומר עמיד מאוד מאוד אך עלויות ההתקנה הן יקרות לבסוף יש את הצפחה אשר חזק ועמיד מאוד ובנוסף נותן לדירה מראה יוקרתי.

את בחירת הריצוף יש לעשות בליווי בעל מקצוע על מנת להתאים בצורה המיטבית אל הדירה והשיפוץ המתבצע, לכן אנו נעזור לכם בבחירת סוג הריצוף הנכון עבורכם.

ריצוף קרמיקה דמוי פרקט ביחידה בתל אביב. צילום: סרגי
ריצוף קרמיקה דמוי פרקט ביחידה בתל אביב. צילום: סרגי

מדוע לבחור בנו?

אם הנכם מחפשים רצף בתל אביב ובישובים מסביב אל תתפשרו בבחירת על המקצוע האיכותי והטוב ביותר, אנו נוכל לייעץ ולבצע עבודת ריצוף בצורה הטובה והמקצועית ביותר כך שהריצוף יישאר עמיד לאורך זמן רב.

יש חשיבות רבה לבחירת בעל המקצוע וכמובן לסוג החומר אש בו הוא משתמש אנו עובדים הם החומרים האיכותיים והטובים ביותר שיש על מנת לבצע עבורכם את העבודה על הצד ביותר שיש.

כלל החומרים אצלנו עומדים בתקנים ובסטנדרטים הגבוהים ביותר לעבודות ריצוף, כך תוכלו להיות בטוחים שהעבודה אשר תתבצע בביתכם הינה הטובה והמקצועית ביותר.

העבודה תתבצע ביעילות ומקצועיות רבה כך שתוכלו להיות רגועים ומרוצים!

צרו קשר בהקדם האפשרי על מנת שנוכל לעזור בתכנון הריצוף על פי מה שתדרשו והחוות דעת המקצועית שלנו בתחום הריצוף.

רצף בביצוע עבודת ריצוף למרפסת בדירה בתל אביב
רצף בביצוע עבודת ריצוף למרפסת בדירה בתל אביב
רוצים שנחזור אליכם?
להצעת מחיר חינם
ללא התחייבות
מה חדש באתר
דילוג לתוכן