חייגו להצעה:

0559663257

החלפת אמבטיה למקלחון – לשים סוף לעובש! ועכשיו במבצע חם!

החלפת אמבטיה למקלחון – חיסכון במקום

מעוניין להחליף את האמבטיה במקלחון?  מדובר בעבודה הדורשת עבודות חיפוי וריצוף וכן שינוי באינסטלציה.

רוצים לדעת כמה עולה לבצע החלפת אמבטיה למקלחון? חייגו אלינו עכשיו וקבלו הצעת מחיר זולה ומשתלמת!

שיפוצניק מקצועי להחלפת אמבטיה למקלחון כולל ריצוף ואיטום
שיפוצניק מקצועי להחלפת אמבטיה למקלחון כולל ריצוף ואיטום

דרך אתר "המשפצים שלי" תוכל לקבל את ההצעות הזולות והמשתלמות ביותר, משיפוצניקים מומלצים, להתקנת מקלחון חדש במקום האמבטיה. כמו כן, נשמח לייעץ, בחינם וללא התחייבות גם לגבי שיפוץ חדר אמבטיה קומפלט במחיר מבצע ללקוחותינו.

במשך זמן רב אתם יודעים שאתם צריכים לעשות שיפוצים לאמבטיה שלכם. האמבטיה שלכם ישנה מדיי ואתם חושבים להחליף אותה. לאחרונה שמעתם על אופציית החלפת אמבטיה למקלחון וככל שאתם מרבים לחשוב על כך, אתם מגלים כי זו יכולה להיות אפשרות טובה עבורכם.

ואכן להחלפת האמבטיה הישנה שלכם למקלחון נוצץ ויוקרתי יש כמה יתרונות.

מקלחון סטנדרטי עם דלתות זכוכית ודוש מפנק. צילום: אלי
מקלחון סטנדרטי עם דלתות זכוכית ודוש מפנק. צילום: אלי

מדוע כדאי להחליף את האמבטיה למקלחון?

משדרגים את מראה האמבטיה שלכם? אלה כמה סיבות להחליף את האמבטיה הישנה במקלחון:

  • חוסכים במקום – בואו נודה באמת, האמבטיה תופסת מקום רב בחדר האמבטיה הקטן. החלפת אמבטיה למקלחון תוכיח לכם שאפשר לחסוך במקום. כי לפתע תגלו שכשיש לכם מקלחון, תוכלו להכניס ארון נוסף לחדר האמבטיה או את מתלה המגבות שתמיד רציתם.
  • חוסכים במים – שימוש תכוף באמבטיה מוסיף עוד קצת מעוט לחשבון המים שלכם. כי כשיש לכם אמבטיה, אתם יכולים להרשות לעצמכם להתפנק ולמלא את כולה במים חמים פעם אחר פעם. עם זאת, כשיש לכם מקלחון בחדר האמבטיה, הפיתויים להתקלח ארוכות אינם נמצאים שם. במקרה זה כל מה שאתם עושים הוא להתקלח במהירות ולצאת אל העבודה או לסלון הביתי על מנת לצפות בטלוויזיה.
  • חוסכים בכסף – החלפת אמבטיה במקלחון עשויה להתגלות כפתרון זול יותר מאשר החלפת אמבטיה שלמה. כך, החלפה למקלחון עשויה לעלות בין 3,000 ל-5,000 שקלים, בעוד שיפוץ כללי של חדר האמבטיה והחלפת האמבטיה עשוי לעלות החל מ-8,500 שקלים ומעלה.
מקלחון פינתי עם עיצוב קל על הזכוכית. צילום: שי שיפוצים
מקלחון פינתי עם עיצוב קל על הזכוכית. צילום: שי שיפוצים

הופכים את האמבטיה למקלחון

על מנת להפוך את האמבטיה למקלחון יש צורך לבצע כמה פעולות. ראשית, חשוב לבחור את המקלחון שבו אתם מעוניינים. מומלץ לבחור מקלחון מעוצב ואיכותי.

לאחר מכן השיפוצניקים מפרקים את מיקום חדר הרחצה כולל הוצאת האריחים ולעתים גם נדרשת החלפת אינסטלציה. שיפוץ חדר האמבטיה כולל לא פעם בדיקת נקודות האינסטלציה והחלפת הברזים בהתאם לצורך.

כמו כן, חשוב להביא בחשבון את התקנת אריחים חדשים והרכבת המקלחון, הכוללת הרכבה של גוף המקלחון בנוסף לדלתותיו.

ריצוף שמתבצע אחרי החלפת האמבטיה למקלחון. צילום: שי שיפוצים
ריצוף שמתבצע אחרי החלפת האמבטיה למקלחון. צילום: שי שיפוצים

השיפוצניקים שעומדים בלוח הזמנים

כאשר מבצעים החלפת אמבטיה למקלחון אנו רוצים לדעת שאחד החדרים החשובים ביותר בביתנו נמצא בידיים טובות. משום כך, אנו מחפשים שיפוצניקים מומלצים שיעשו את עבודתם נאמנה.

אחד הפרמטרים החשובים ביותר להצלחת העבודה היא עמידה בלוח הזמנים. שיפוצניקים מקצועיים אינם מתמהמהים ועושים כל שביכולתם על מנת לסיים את עבודת התקנת המקלחון בזמן. אמת, לפעמים ישנם עיכובים בלתי צפויים, אך האחראי על עבודתם של השיפוצניקים דואג לעדכן את לקוחותיו בהתאם.

החלפת אמבטיה למקלחון דקורטיבי
החלפת אמבטיה למקלחון דקורטיבי

האם כדאי לשפץ בקיץ או בחורף?

אחת השאלות הנפוצות שעולה בעת החלפת מקלחונים היא האם לשפץ את חדר האמבטיה בקיץ או בחורף. בדרך כלל רבים מעדיפים לשפץ בתקופת הקיץ, שבה אפשר לצאת לחופשה ולהשאיר את הבית לשיפוצניקים.

עם זאת, יש להביא בחשבון את העובדה שהעובדה בתקופת הקיץ רבה, ולכן אתם עלולים לחוות עיכובים בלתי צפויים או שפשוט לא תצליחו למצוא את השיפוצניקים המתאימים לכם.

כמו כן, דווקא בתקופת הקיץ החמה אתם זקוקים יותר לחדר האמבטיה שלכם. החום הכבד גורם לכם לרצות להתקלח כמה פעמים ביום. בתקופת החורף, לעומת זאת, השיפוצניקים זמינים הרבה יותר ויכולים להעניק לכם את המענה המתאים.

שיפוץ חדר אמבטיה כולל החלפת אמבטיה למקלחון
שיפוץ חדר אמבטיה כולל החלפת אמבטיה למקלחון

אז כמה יעלה לי להחליף אמבטיה למקלחון?

באתר "המשפצים שלי" תוכלו לקבל את כל המידע על פעולת החלפת אמבטיה למקלחון כולל ייעוץ חינם ללא תשלום והצעת מחיר מסודרת. כמו כן תוכל לקבל הצעות מחיר שונות ולבצע השוואת מחירים על מגוון רחב של פעולות נוספות בתחום השיפוצים בבית ומחוצה לו.

ר

החלפת אמבטיה למקלחון בצורה מקצועית וזריזה. צילום: קובי שיפוצים
החלפת אמבטיה למקלחון בצורה מקצועית וזריזה. צילום: קובי שיפוצים
רוצים שנחזור אליכם?
להצעת מחיר חינם
ללא התחייבות
מה חדש באתר
דילוג לתוכן