חייגו להצעה:

0559663257

איטום גגות בהרצליה כל הסוגים מחירים נמוכים אחריות מלאה ✔️

איטום גגות בהרצליה

רוצים לקבל הצעת מחיר על איטום גגות בהרצליה? צריכים איטום בסנפלינג? רוצים לעשות יריעות בגג בטון? מתעניינים באיטום אקרילי? זקוקים ליישום זפת חמה או קרה על גג בבניין? פנו למומחים בתחום! לא יודעים כיצד מבצעים איטום במרתף? אילו שיטות איטום יש לגגות? כיצד בוחרים איש איטום מומלץ? יש לכם נזילה מגג רעפים בהרצליה וצריכים טיפול מיידי?

צרו קשר לקבלת הצעת מחיר משתלמת ושירות מיידי ממומחי איטום גגות בהרצליה והסביבה לכל סוגי הגגות!

איטום גגות מקצועי בהרצליה כולל אחריות מלאה - שירות מהיר במחירים זולים
איטום גגות מקצועי בהרצליה כולל אחריות מלאה – שירות מהיר במחירים זולים

הרצליה אינה שונה מערים רבות במישור החוף בהן יש נזילות רבות בחודשי החורף.

הלחות הגבוהה בקיץ והגשמים הרבים בחורף הופכים את העיר למועדת לפורענות בתחום זה ולכן מומלץ להזמין איש מקצוע המתמחה בתחום איטום גגות בהרצליה מיד כשמבחינים בנזילה.

הרטיבות יכולה להופיע ככתם רטוב על התקרה, כעובש שמצטבר לאטו בקירות או מאחורי ארונות או ממש כנזילה של מים הגורמים להצפה.

איטום בעזרת יריעות בגג ישן בבית בהרצליה
איטום בעזרת יריעות בגג ישן בבית בהרצליה

איטום גגות בהרצליה – איטום מרתף

המרתף הוא עקב אכילס כמעט בכל בית ישן וזאת כיוון שעם השנים מים שחודרים לאדמה ופוגעים ביסודות או בתשתיות הרצפה חודרים את הקירות והמרצפות וגורמים לנזקים.

ניתן להבחין בנזקים מיד, הקירות הופכים לחים ורטובים, בימי גשם ארוכים המים נכנסים דרך הפנלים של הרצפה ולעיתים ניתן להבחין ברטיבות כשהיא כבר גורמת לנזקים קשים.

אחד הנזקים הקשים הוא העובש שמתפשט והורס רהיטים ומסוכן לנשימה.

מיד כאשר מבחינים בנזקים הללו מומלץ לפנות למומחה איטום גגות בהרצליה אשר מתמחה גם באיטום מרתפים וקירות.

בעל המקצוע יעריך את מצב המרתף בשלב ראשוני, יבחר בחומר איטום בעל היצמדות גבוהה ויבצע איטום רצפות במידת הצורך ברובה או בחומר איטום רצפות אחר.

יש לקחת בחשבון שלעיתים הנזק נרחב וכולל בעיה חיצונית קשה, במקרים כאלו האיטום הפנימי לא יהיה יעיל לאורך זמן ויש לבצע חפירה חיצונית וחשיפה של היסודות תוך איטום חיצוני מסיבי.

איטום מסביב לבית שסובל מרטיבויות מעל הפנלים בבית קרקע בהרצליה
איטום מסביב לבית שסובל מרטיבויות מעל הפנלים בבית קרקע בהרצליה

שיטות איטום שונות

מומחי איטום גגות בהרצליה יעשו שימוש בעיקר בשיטות הבאות לאיטום גגות:

איטום פולימרי – החומרים הפולימריים מזכירים בצורתם ובתחושתם גומי ולכן רבים קוראים להם ככינוי גומי. בדרך כלל הם מיושמים בהתזה והם נחשבים לחומרים פופולאריים כיוון שהם נתפסים היטב על מצע הגג במידה ונעשית עבודת הכנה נכונה ואין צורך לתחזק אותם.

איטום בזפת – זוהי אמנם השיטה הוותיקה ביותר שנראית מעט מיושנת אך היא הטובה מכולן ותוצאותיה תמיד מוצלחות. זיפות הגג מתאים במיוחד כאשר מדובר על גג עמוס בחפצים כמו קולטני שמש, דודים, כבלים ומזגנים. יתרון משמעותי שיש לשיטה זו היא מחירה הנמוך לעומת השיטות האחרות וכמובן יעילותה המוכחת.

איטום ביריעות ביטומניות – גם זו נחשבת לשיטה פופולארית במיוחד, אמנם מחירה גבוה יחסית לשיטות האחרות אך יעילותה בהתאם. בשיטה זו מורחים א מתיזים על הגג חומר אקרילי, מלחימים את היריעות זו לזו עד ליצירת מצע אחיד ומוגן ומעליו מורחים שכבות הגנה.

איטום אקרילי – בשיטה זו מתיזים או מורחים חומרים אקריליים על הגג לאחר ניקוי. השיטה גם כן נחשבת לאהודה ביותר על ידי בעלי המקצוע כיוון שהיא פשוטה, זולה ויעילה במיוחד. חומרים אקרילים לדוגמא הם המארינס והאיטום בסיכה מיוחדת שמיעודת לסוגים שונים של גגות.

ביצוע איטום עם זפת בבניין ישן בהרצליה
ביצוע איטום עם זפת בבניין ישן בהרצליה

מומחי השיפוצים והאיטום בהרצליה

מומחי אתר המשפצים שלי מבצעים עבודות איטום לקירות, מרתפים, רצפות וגגות ברחבי השרון והמרכז ובשימוש חומרי הגלם האיכותיים ביותר.

אנשי האיטום המקצועיים מבצעים את עבודתם עם הסבר מלא, יחס אישי לכל לקוח, זמני הגעה קצרים ובאיכות ואחריות.

לא כדאי להתפשר על עבודות איטום גגות בהרצליה, כדאי לפנות כבר עכשיו למומחי אתר המשפצים שלי!

איטום ביריעות לגג בבניין ישן בהרצליה
רוצים שנחזור אליכם?
להצעת מחיר חינם
ללא התחייבות
מה חדש באתר
דילוג לתוכן